DENNA TJEJEN DIGGAR MIG & JA HENNE

TRYCK & LÄS

/ NELLIE


Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

Kommer alltid digga dej nellie ! :D <33

Kram <3

2010-12-22 @ 12:51:07
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: :)

Måste bara säga att din blogg är grymt bra. Och då menar jag det verkligen. Vet ingen annan tioåring som är så mogen för sin ålder. Ingen. Och jag vet heller ingen annan tioåring som driver sin blogg så här sjukt bra, men ändå har tre hästar att ta hand om. Med det här menar jag inte att bara för att du är tio år så borde du inte klara av detta. Utan att du borde vara galet stolt över dig själv och ta till dig alla fina kommentarer du får. Men det vet jag att du gör. Och det är precis som du säger, åldern är bara en siffra. Det spelar ingen roll hur gammal man är, för man kan det mesta, bara man vill och kämpar för det. Det är precis det du gör, och det är precis det jag tycker är så jävla bra. Du gör allt för att nå dit, till ditt mål. Allt.

Du är grym bruden. Glöm aldrig det.

2010-12-22 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0