2010 GOES 2011

Sista dan på detta året. sista...sista timmarna.
Sitter här själv hemma & tänker på det som gått...va jag vill ta med mig in i 2011 & vad jag lämnar kvar.

Vad jag tar med mig in i 2011 är alla underbara menniskor som fins i mitt liv runt nu. Som tror på mig & inte stör sig på mig. Kan va mina vänner...andras vänner eller mamis & papis vänner.
Men ni som gillar mej fö den ja e....dom vill ja ha med mig.

Alex...min alex. HADE inte kunnat gå egenom 2011 utan dig. Du e så sjukt galet viktig i mitt liv.

Du som messade mig sent igår till 01.00....* du skall vara med mig hela nästa år & jag vet att det komer bli vårt år ihop.

Mina ponnysar tar jag med mig.
Gevalia...skall starta henne lite nu i början på året...fö fick verkligen sug efter de igår nä ja hoppa henne. Hon e amazing.
N'stan glömt av det.....men allt ja kan har ja fått från henne.

Thonna. Ska såklart med. Hoppas hon kan hålla sig fräsch & vi kommer vilja samma sak detta tävlingsåret. Inga mer fajter...bara kul & jobba ehop.

Stella. Min fina stella. Snsrt kommer sagohistorien om stella ut på bloggen...om denna sago ponny, som just nu är min.



Min mami o papi p smilla...inget 2011 utan er - NOWAY

Bloggen tar ja med mig. ALLA ni tar jag med mig.Kommer blogga mer & mer...om bättre saker som händer i mitt knasiga liv.
Ni kommer få fälja min & stellas 1a tävlings säsong ehop. Alla motgångar & framgångar ja kommer möta i år med mina ponnysar.
& hoppas att ni läser & stöder mig <33

Jag tar med mig själv nästa år.
Har föändrats sjuuuuuuuuukt mkt detta året.
Fått tatt skit från iblan vuxna menniskor som beter sig som bäbisar...det har gett mig skinn på näsan ska ni veta.
Jag litar på mig själv mner nu o va ja kan o vill.
Aså tvekar inte längre på nåt.
Ska träna ännu hårdare o följa kristians plan....så lita på det.
Ja e nöjd me mig själv.....o alla mina fel o bra saker.
Vet att ja inte gjort allt rätt hela året...men ja försökte...o det e ja stolt över.



saker ja lämnar i 2010

jag lämnar allt skit snack där. inget mer snack o osanningar in i 2011.
orkar inte höra mer bajs snack i denna häst värld.
jag stänger mina öron nu.

falska vänner.....ni kan stanna 2010...mina riktiga hänger med ist.

min osäkerhet. japp....osäker på vad???
ja e 10 år & kan as mkt fö min ålder...ja vet att ja kan....o det ska ja bevisa FÖR MIG SJÄLV

kärleken. mitt livs största kärlek.....hmm...ville mer än gärna tatt med mig den 2011 & många år framåt...men sånt kan man tyvärr inte välja. inte ens om man heter nellie berntsson ;-)
kärlek finns säkert 2011 med....men på samma sätt???? tveksamt :(
försöker lura mig själv ibland.....att allt e käckt o bra.
Men ni fattar.......i have a broken heart :(


amazing....mer än amazing

Tårar & lessamheter....inget mer sånt i 2011. det får stanna i 2010 tack o hej.

Hårda ord?...nepp....det frå stanna det med.

Att lita på nån.....detta e svårt. Fö det fanns en person som ja litade på MER än mina föräldar typ...o han svek mig.
Så.....att hitta nån man kan lita på igen...utan sin mami o papi??
Nepp.....never igen. Lita på nån får stanna i 2010 tyvärr.
Elle alax har jag jue.....fast han ska jue med in i 2011...så där har ja det endå jue.



Jag har vuxit på 1 år oxå...känner knappt igen mig själv ;-)



exakt 1 år mellan bilderna



Bättre eller sämre?? Spelar roll....ja e endå samma Nellish, kommer alltid vara.

* jag älskar dig*

/ nellish



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hoppas verkligen att allt funkar för dig 2011 Nellie, lycka till, du är grym !

2010-12-31 @ 09:36:05
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Ella<33

Fy fan vad du skriver fint :') vad får du allt ifrån:') ?<33

2010-12-31 @ 09:50:03
URL: http://ellaofc.blogg.se/
Postat av: amanda henriksson

detta e dina mål!!



Nellie+berntsson = 2011!



ja tkr du blir finare o sötare för varje da nellie!



hoppas du får ett bra nyår och stannar o läser din blogg in tills den inte finns längre!!

gott nytt år bejb<33

2010-12-31 @ 10:48:11
Postat av: Emma å Alexandra<3

Bra tjejen! ;)

Go for it! :)

2010-12-31 @ 10:51:18
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar din blogg asso!! <3

2010-12-31 @ 11:22:28
URL: http://hestiisar.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna Olsson

Du är sjukt duktig och bra på alla sätt nellie! Jag önskar jag hade den självsäkerhete när jag var 10 så kanske jag hade mått bättre idag..!!



Keep up the good work cheyen!!!! Puss <3

2010-12-31 @ 12:31:07
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Ylva :D:D

Tycker att du är så himla stark och duktig och hoppas att du får ett super bra 2011!! :D:D <3

2010-12-31 @ 18:18:17
Postat av: Amalia

Jag tycker du var sötare på de två första bilderns ;D

Hoppas verkligen att du inte blir nån fjortis

2011-01-01 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0