Jag andas......men inte lika lätt

asså d e gött & va en liiiten skit ibland;-)
typ sluta skolan kl 12.50 på måndagar...lalalalala...hahaha

Men as go början på veckan ju. Chill da me massa bästa vänner & go stämning i skolan!!


bråka me syrran & mami imorse.....:(
va på grymt dålit humör.....sorry..älskar er!!!!

Så galet härligt när typ de e höst ute. Sådär liite kallt så man kan ha go kofta eller jacka....imon ska ja ha på mig min sånhär kofta: LOVE IT

köpte en ljusgrå, Nellie style ofc!!

Idag ska båda mina ponnysar vila. Dom har gått hela helgen, Gevalia på värsta långritten igår ju....så ida blire vila.
Men drar te stallet endå & borstar dom & fixxar me dom litegranna.
Imon är det hoppträning med Thonnisen. Inte Gevalia. Hoppar henne senare i veckan istället <3333

NÄSTA TÄVLING: LILLA EDET 12 SEPT, LB, LA!!!!!!!

Riktigt gott nu när inte tävlingarna ligger så tätt. Man njuter mer avs ina ponnysar då. Kan lixom gö mer roliga saker me dom. Rida ut 3 dar i sträck.....utan att ha en massa typ upplägg att nu äre träning där & nu måste ja jobba me de.
Utan typ bara ha KUL me sin ponny...eller som för mig,,mina ponnysar!


Denna veckan reser pappa bort i nåra dagar utomlands. Men gö inget..då har vi brudarna hemma as mysigt själva..haha!!
Blir ju mkt stallet nu såklart me 2 ponnysar & 1 häst.

Asså som igår va en grym dag i mina ögon asså.
Hela familjen i stallet hela dan. Va ute & red i nästan 2 timmar..sen fixxa stallet & käkade ute....ingen mobil som plinga..utan bara va typ.
Shiit va ja älskar d. Att få bara vara JAG, Nellie.

Så j*dra många som har så j*dra mycke åsikter om mig & vem ja e.
NI HAR INGEN aning kan ja lova.
Vem ja e & va som betyder för mig & va som e viktigt.
Försöker ge er typ mig själv här....men klart asså d går ju inte helt.



Men nåra frågor som kommit in på kommentar, men som ja svarar på här:

- Hej. du behöver inte svara nellie. men hur är de mellan dig o adam nu?

svar: Bra, då svarar ja inte på d.

- du klär dig GAAAAAALET snyggt nellie. typ va gillar du fö stil?? / kajsa

svar: Hej Kajsa!!
okey min stil.....hmm..inte för tjejjig, utan always jeans & ABSOLUT inte stora jeans `som man typ ska växa `i eller nåt. Oh no...utan är det tighta jeans..då skare va tighta jeans. Annars kör ja kill jeans typ boyfriend jeans;-)
Enkla toppar..inte tunikor..SÅ INTE JAG.
E  N  K  E  L  T........& inte rosa
Typ svart, blått & vitt & jeans.......CONVERSE året runt HEELT KLART!!!

- Plan med ponnysarna detta året 2010? SVARA

svar: Ojj de va stora bokstäver på SVARA;-)
okey..ja ska svara...haha.
Thonna, stabila resultata i lc & lb
Gevalia, Nolla 1 LA innan inomhus börjar.

- Nellie, fin blogg. ska du tävla inne i höst??? kram ajje

svar: Hej Ajje. Nej. Mina ponnysar ska få vila i höst/vinter. De e dom värda!

- hej hej känner inte dig men du o dam va SJUKT fina.bästa paret. men e du kär nu nellie?? / tove

svar: ja

NU SKA JAG VARA MED FASTER T & AAAAALEEEEEXX !!!!!!!

                        
/ nellie berntsson

/ NELLIE BERNTSSON







Kommentarer
Postat av: » Fatma

haha galet nellie, men vi har faktiskt samma stil! SÅ SKA DET VARA! ;-)

2010-08-30 @ 17:11:59
URL: http://lillryttaren.blogg.se/
Postat av: elis

vart köper man koftan?

2010-08-30 @ 17:14:13
Postat av: Tessan

var har du köpt den grå koftan och de jensen du har på dig på bild här????????????????????????????????

2010-08-30 @ 20:48:27
Postat av: nellie

Hej



Jeans sjöbarn & koftan JC

2010-09-01 @ 13:31:37
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0