Ni är så sjukt bäst....

du kan va du är riktigt riktigt duktig för din ålder, och du är verkligen så stark och det lyser om dig, din styrka och
vilja att kämpa är något som alla strävar efter. du är grymt duktig nellie, fortsätt så!

                           *           *               *                   *

Blir så sjukt glad av såna här kommentarer!!
Kan erkänna att ögonen fylls av vatten av sånt här. Man blir så jädra GLAD...& stolt över att ha er som läser & lämnar sånt här.
Lovar ATT min blogg INTE ska bli nåt mobbing center som vissa andra bloggar är....här ska va va kompisar allihopa.

Som detta fina ja fick av maja idag:

<333 dyker du e unik att du klarar dig så bra du e så himla bra på att rida du e söt snäll och väldigt modig hoppas du vet att du e bäst<33

Vips....börja vi prata & berömde varann as mycket. VÄNNER <33

             *              *              *                 *

               

Åhhh bästa Malin Roth.....seriöst... att du suttit & tatt av din tid att göra denna bild till mig. Du är fantastisk!!!!


                          

Denna veckan blir CHILL..kan ja lova.
Måste VILA upp mig....min kropp är helt slut.
Ska kanske på en rolig sak på fredag....om JAG vill.
Men den personen som erbjudit sig....är GULD i mina ögon<33

*              *                *                  *                *


Baksidor med att BLOGGA ?????!!!!!!

Finns massor.
Men oftast är dom som kommenterar billigt & dumt..inte så smarta!!!

Kan ge er ett exempel:

Fick riktigt tråkig kommentar igår natt.
Då jag redan kunde ana vem den personen är....var det inte senare så svårt att hitta rätt avsändare...då min såklart va anonym;-)
Bara att gå in på en annan blogg som jag vet att den MAMMAN läser...hitta några inlägg som den personen kommenterat..flitigt!
Men dock med avsändare.....hmm...
Tiden överrenstämmer perfekt med mina kommentarer från samma person....som hos mig då va anonym - såklart!!
Det tråkiga är att det är en PONNY MAMMA. Som inte ens känner MIG.
Men är väldigt intresserad av mina resultat & hur det går för mig.
Sen är det extra roligt om det inte går hela vägen....sjukt föfan.

Hur går det själv förresten??? Med eran ponny???
Hoppas nollrundorna ramlar in...borde det ju göra med en sån ponny;-)

Så jag varnar dig HÄR & NU. Jag har 1600 besökare.
Låter INTE du mig vara ifred. Lägger jag ut dig på bloggen. hur jävla patetisk du är.
Min gräns är NÅDD @


Men lycka till, det är - - - - - mer än värd ;-)
& den bjuder jag på!!







Så...nu har ja o pappa pratat klart om allt.
Jag känner mig stark. Adam du är bäst.
Nu drar han & jag till stallet & fixxar med Gevlia,Thonna & Midnight.

/ Nellie


Kommentarer
Postat av: Mandah

Heej Nellie <3

jag vill bara säga att din blogg verkligen är den bästa jag har läst !

Jag kan sitta och läsa den hela dagarna !

Man tröttnar aldrig !

O du har en såån cool stil !

Du är den tuffaste 00.an jag nånsin har sett ;-)

Du vet att jag ALLTID kommer finnas för dej vad som än händer !<3

Vi måste bara träffas snart gummsan :D

Kraaaam <3<3<3

/ Mandah :D

2010-08-16 @ 15:14:31
URL: http://bieberinmyheart.blogg.se/
Postat av: fanny<3

Nellie vart är min kommentar ? ;P



puss&kram <3 <3 <3

2010-08-16 @ 16:05:22
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: maaalin

miiiiiin bild :D<3

du äe grym .

2010-08-16 @ 19:14:06
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Anonym

Ja i din blogg ska alla vara vänner. Du kanske då ska tänka på att sättet du skriver på, inte är det bästa. Att du hela tiden lägger ut kommentarer om hur bra du är från andra... Det kan ju reta upp andra. Och alla är ju lika mycket värda ovasett vad man har för kläder, ponny, saker till sin ponny.... Tänk på detta om du inte vill SÅRA någon utan vara vänner med alla!!!

2010-08-16 @ 19:26:44
Postat av: maja

Din blogg e bäst Nellie Moste se om det går denna vekan

2010-08-16 @ 20:37:57
Postat av: Amelia.

vissa "ponny mammor" är inte att leka med, så fort det går bättre för någon annan unge än deras egna så ska dom snacka skit.

Du är grymt duktig på att rida,det vet du. :)

2010-08-18 @ 12:58:11
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0