Svar på frågestunden.......

amandahenriksson

vad är det högsta du hoppat på Gevalia och Thonna?:)<3

svar: Hej Amanda!! Tävling? Träning?
Gevalia tävling 90 cm, träning eller hemma 1,05 cm bana
Thonna tävling 80 cm, träning eller hemma 1,10 cm bana


Oline

vem älskar du mest av dina ponnys?
1. Gevalia 2.Thonna

du får bara välja en ;)


svar: Hej Oline!!
Åhh va taskig fråga;-)...sjukt svår att svara på. Men Gevalia är ju GALET speciell då jag ägt henne längst & gått igenom både motgång & medgång med henne.
Men sen ska jag gå igenom samma med Thonnisen...åh svårt. Men Gevalia <33

Lollo

-Jag läste för ett tag sedan att du skulle få en ny ponny, stämmer detta? Vad är det för ponny :D ?
C ?
-Hur ofta tränar du för Christian?
- Vilken person har du lärt dig mest utav i hästväg? någon tränare eller någon annan person...

P.S BRA BLOGG

/ Lollo <3<3<3



svar: Hej Lollo!!
Japp, har en sak på gång med ev ny ponny. Men kan tyvärr inte säga mer ;-)
Jag tränar 2 gånger / vecka för Christian.
Camilla var min 1:a riktiga tränare. Hon har lärt mig att bli TUFF & orädd. För det är jag verkligen ORÄDD!!
Men Kristian har lixom ja kommit så nära personligt...så Kristian betyder sjukt myket för mig & mina ponnysar <3
Tack, hoppas du fortsätter läsa gmn!!!


sofia

Hej Nellie söta fina snygga as snygga du.
Är du & adam ihop igen eller letar du nån annan prins??
Eller är din kärlek inte över för han än???

ÄLSKAR din blogg & DIG

Kram Sofia



svar: Hej sofia!!
Åhh va du e snäll <3
Jag letar ingen annan prins, adam är min dröm prins <33
Min kärlek är LÅNGT ifrån över för han!!

Tack söta snälla du, ja blir jätteglad ska du veta!!!!


sanna

Okey. Jag har ngra frågor, nyfiken som ja e!!

: vem av dina vänner listar du mest på,en av dom
: vad va så speciellet med den där adam
: vad e speciellt me dig?
: om du får välja vad du vill b c eller d ponny, har du en drömponny då???
: beskriv dig med 3 ord.
: gillar dina föräldrar att du bloggar??
: vem e strängast av din mamma eller pappa??

Nu kom ja inte på mer.HAHAHA


svar:

: d måste bli alex
: ALLT <33
: fråga nån annan ;-)
: ja en b ponny miss mney penny <33 DRÖM
: go & glad kex choklad
: nja inte när ja sitter för länge o för sen. då blir mamma sur & pappa arg;-)
: båda


Fatma

hehe, vilket är ditt bästa & finaste minne som du aldrig glömmer? :)


svar: Hej Fatma.

Den dan när ja fick min 1:a ponny Blacki. Då papi kom me han i grimskaft & sa: ja älskar dig gumman!!!

clara du vet

kan nte du beskriva din mamma o pappa o syskon??


Hej Clara!!
Personlig fråga. Fråga dom om lov först!!!!
Men Smilla e som en syrra e typ, jobbig jobbig jobbig..men endå söt & go & snäll.
Pappa e sjukt snäll men kan va bestämd o ja e typ tyken o så.
Men de e han som always e i stallet & på tävlingar o så.
Mamma ALLTID gla typ. Men ja bråkar mer me henne...hahaha...men hon e bäst!!
Mamma har ju me häst nu o rider o så!!
Vi e en riktig häst familj<333

Felicia A

Hej sötnos :D hehe jag har några frågor ;)

1. Tycker du det e kul att blogga lr gör du det bara för alla dina läsare ?

2. Thonna/Gevalia vem e sötast (A)

3.Vem va han som du ladda upp en bild på;)

4. Hur e det e egentligen med Adam nu ?

Där va mina frågor väntar bara på dina fina svar <3




svar: Hej Felicia!!!

1. Jag älskar min blogg. Men ibland hatat den me :( Då dumma personer e elaka o så @@@@
Men klart ja bloggar för er som e så galet snälla...asså ni mina vänner<333

2. Thonna

3. D du ;-) hahahaha

4. ehm...ehm....typ...ehm......<33333333 



Christoffffffffffeeeeeeerrrrrrr<33333333

Vet du hur JÄVLA het du e???? @@@@@@@@


svar: Eh???? ne?????



nellan

heej älskl..gö d ?
jag undrar typ hur du mår nu ? :)
loveu


svar: hej nellan. Jag mår sjukt braaaaaaa!!!!!!!!!
love u 2



?????????

VEM E DANNE NELIEEEE?...hahahah SVARA SVARA SVARA

- är du duktig i skolan?
- bästa tjej kompis?
- det bästa som hänt dig?
- det värsta som hänt dig?

/ ????

svar: Danne är Danne!!!

- jadå..men liiite svårt fö matte....
- tilde
- när ja fick min ponny, blackie
- när d tog slut me adam :(




Elin

Vem var det som gjorde slut mellan er, Adam och dig?
Har du smink på dej varje dag, typ i skolan oså `?´


svar: D va jag.
Ja d har jag, mascara..men inte på helgen o så <3333


Vem är mire ? :p



svar: Mire e världens lilla goaste busigaste sötaste mammas kompis dotter.



 maaalin

dina bästa kompisar?
berättar om de<3

 svar: hej sista Malin!!!

Okey...faster T..asså Tilde Mathilde är min bästa tjej kompis. 2 år äldre & vi är sjukt lika i sättet o så. Gillar kläder & prata & fika o så.
Ringer & messar varje da <33
Alex eller Gunnar som han kallas ;-) är min bästa kill kompis sen typ 2 år.
Han e den som vet mest om mig..hemligheter o så. 2 år äldre än mig.
Jenny är min grymme bästa tjej kompis. Köpte Thonna av henne & vi har GALET kul ihop. Rider & busar & har värsta flabb anfallen o så. Jenny e  4 år äldre än mig



har du ny kille eller ? :P vem är han på bilden ? ;)



svar: Han på bilden är Danne. Han är inte min kille...han e ja just d Danne ;-)







 jullliisss

hejhej!
har lite frågor som jag vill att du ska svara på(snälllaaa<3333)
1.va har du för mobil?:)
lägg gärna ut en bild på den!:DD
2.vart köper man sånna dära schabrak som har en trea på sig?
3.vart köpte du dina ponnys?
4.var dem döpta när du köpte dem?:P
5.är ni typ rika elle?;O
6.vart bor du?
i göteborg ?
7.va heter din klippning?
8.har du färgat elle tonat elle slingat ditt hår?
9.vilken skola går du i?
10.asså gud , va köper du alla dina snygga &balla kläder?
mjaau, du är så kattii.
11.hur kan du va såå smal?
12.kan du typ filma lr fota hela ditt hus?
vill så gärna se hur d ser ut!;)

svara gärna på alla mina frågor nellish!<333
älskar deeej!<333333
puss & kram , skummbanan!;P


Svar: Hej Jullis!!

1. Jag har en Sony Ericsson...
2. Scapa, dom e typ as svåra att få tag på. Men 3 hästar i kungälv har inne. Mitt har ja köpt begagnat.
3. Gevalia är impoterad från danmark, men köpt av sven ingvarsson i kungsbacka!! Thonna är köpt av en familj vi känner på Tjörn!!
4. Ja det var dom, men Thonna kallades Bianca!!
5. Konstig fråga??
6. Nej på Tjörn, en ö 6 mil från göteborg typ.
7. Typ uppklippt??
8. Jag slingar mitt hår. Blonda slingor i olika nyjanser
9. Kållekärrs skola
10. Min mamma har en kläd affär
www.sjobarn.se  annars typ h&m & gina
11. ja äter o äter men inget händer ;-)
12. ja d kan ja!!!!

kram på dig me <333



lr hur är jacob ling-vannerus,
så j*vla hotiiiiiieee!!!!!!???<33333333333333333333333333333333333333


svar: Ja han är sjukt fin..d kan jag lova!!!



hur klara du av att ha två ponnys?;)<3333
älskaaaar din bloggg.
fast deeej meerr!!!!<333333333333333333333


svar: För att ja har 2 galet bra gföräldrar som ställer upp till 100% & hjälper mig. Sen drar ja te stallet direkt efter skolan...så rider ja dom båda 2 & mockar & fixxar allt o så.
Men d tar as mykke tid....men i love it!!!!

Tack söta fina snälla du <33



stella

e danne din nya kille?:)<3
hur gammal e han?:D
asså hur får du killar så lätt?
du är ju en magneeet!;P
du måste berätta!;)<33333333333333
kramm<3


svar:
Nej Danne e INTE min nya kille.
han är född 98 tror jag!!!
Får Jag???
e jag???
Ne..venne???
Kram på dig med!!!!  <33333333333333333





jjjulia

vart köper man den dära koftan?:)))
jesus va fin blogg!<33333
:DD

svar: Koftan e från JC.
Tack snällt <333





j o h a n

du e fö liten för majj MEN SJUKT SÖT



svar: Hej Johan. Ehhm...tack <3

lisa

Fattar inte men äru tillsammans med Adam eller äre slut ? :s Sorry om jag inte fick fråga =((



svar: ...............<333 kram på dig





                                *                *                  *                        *


Resten av frågorna kommer imon....går upp tidit & svarar.
Nu e ja för trött & svaren blir så korta & trökiga då....vill lixom svara ordentligt ;-)


BTW HOPPTRÄNINGEN med Thonna gick GRYYYYYMMARE än grymmast idag.

Sen alla ni som frågat under nåt annat inlägg.....ja svarar på kommentarer...så gå in & kolla ;-)






I LOVE U



SOV GOTT / NELLIE BERNTSSON




Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!!!!!!!!!

varför gjorde du slut me adam?

SNÄÄÄlLA SVARA <3

2010-09-01 @ 18:01:43
Postat av: Sara

Kan man beställa kläder från sjöbarn på nätet , skulle vilja! ;) <3 Älskar din blogg och du e skitsnygg , fattar inte ;) <3

2010-09-01 @ 18:12:24
Postat av: elsa ohlsson

jättefin blogg du har <3333

2010-09-04 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0