Så.....här e jag

Okey,,,vart me Jenny hela helgen. Vi har ridit,busat, ridit & flabbat ihjäl oss ;-)



Jenny & jag på Dessie & Thonnis





Haft en galet bra helg. Idag red jag Midde lite i paddocken efter jag, mamma & smilla skrittat ut i skogen.
Asså Midde e så pigg & gladaste hästen ever!!

Min DRÖMHÄST in da world!!





Åhhh så vacker hon är....helt galet fin.

I lördags va min pappa ute med min tränare...hahaha..dom har blitt bästa kompisarna typ. Då passa ja på att sova över hos Jenny. Vi red hennes ponnysar sen drog vi & käka pizza på rondellens!!

Ida va ja & shoppa lite i st sund. Massa grejjer ja behövde inför skolan o så.

Men nu MAASSSSSA ego pix ;-)





Du vet att ja behöver dig NU...mer än nånsin. Hoppas du kan förstå d.

Bara för att sommaren varit MAGISK på alla sätt. Sommaren 2010 kommer ja minnas HELA livet.



Tvättat håret i silverschampoo & inpackat det nu på kvällen. LÅÅÅÅNGT har d blitt över sommaren!



Vill ALLTID vara såhär glad som du gör mig ****







Inget smink.....bara jag..som ja ser ut.



Imon börjar skolan....alla vänner, gamla & nya. Nu börjar det nya året i skolan. Där jag träffa dig för 9 månader sen.

                                                   <3  <3

IMORGON 23 AUG HAR JAG & MIN BOYFRIEND VART IHOP I 9 MÅNADER.

Helt galet länge...så sjukt mkt minnen vi 2 har ihop.....

Vi är verkligen ALLT ihop du & jag........





Denna låten....ehm....minnen



 

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: maaalin

nellie, vännen, alla stöttar dig alltid från alla håll och kanter det vet du :D fråga mig inte varför jag skrev dt, det lät bra ;)

haha, gud vad fin den hästen är ! :o <3

2010-08-22 @ 19:45:09
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Anonym

va sööt du e nellie!:D

2010-08-22 @ 20:01:18
Postat av: fanny<3

Nellie ville bara säga, jag hade 7kt kul när jag va med dig och elin. hoppas att du vill vara med mig ngn mer gång för jag vill vara med dig ! <3 <3 <3



pussssssssss <3

2010-08-22 @ 20:31:34
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Tessan

Såg er när ni gick därifrån ! ;DD

2010-08-22 @ 20:55:32
Postat av: jennifer

Asså du är så otroligt sööt.

Du ser mycket äldre ut än va du är,, så tuff är du!!!!

Och du rider verkligen suuper bra!!.

2010-08-22 @ 21:09:16
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0