Min BÄSTA vän in da world!!!

Nellie vart ska jag börja????,,,

från första gången jag träffa dig, fick jag en väldigt ovanlig känsla. En speciell känsla. Varje gång jag träffar dig får jag tillbaka den känslan. Det är något väldigt speciellt med dig. En sån posetiv känsla har jag aldrig haft innan. Du är en sådan snäll person som ingen annan är.

Sen hur du är i stallet.

Dina hästar mår ju bättre en bäst. F*n tror att Thonna älskar bo hos er. Herre gud, du pysslar och grejar. Och Thonna och Gevalia bara njuter. Man ser verkligen hur du ärlskar dom för dom, dom är!!!

När du rider.

Har en sån känsla. Du är försiktig samtidigt som du är bestämd. Du blir inte arg om dom gör fel. kanske efter några gånger men det är ju bara rätt. Du är f*n grym för att vara 10 år.


Nellie!!!, du ska vara stolt för den du är och du.

Snart kommer bara nollrundorna komma. Som solen går upp på morgonen och ner på kvällen.LOVAR!!!



Love You Nellie !!!

Bästa vännen är du.







// Jenny







Kommentarer
Postat av: emma

Hej Nellie! Du är sååå himlans bäst. Hur gick det i Nääs jag fick ingen skjuts :(...

2010-08-18 @ 21:12:45
Postat av: Oline

hur gammal ä adam ? :)

2010-08-18 @ 22:23:55
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: mollie& linn

fin blogg! (:

2010-08-19 @ 01:10:06
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Nellie

Sv. Emma.

D gick ganska bra. Lite blandat....

Nolla med Mirja Ld+5. Sen satsa jag allt och red liksom på med Gevalia och Thonna i Lc. Klanta till d jag använde inte skänkel i omhoppnings svängen på näst sista hindret & de stanna. Jorde typ samma sak me båda. de va bäst...mitt fel att vi fick stopp.

(Lb)Så var ja trött, skulle åkt hem efter Lc som papi sa. 5 klasser på 2dar + att d var as varmt. Jag trött, bebisharna trött.

Kram Nellie



Sv.Oline

Han är 12. född 1998

Kram Nellie



Sv.mollie& linn

Tack snälla ni är.



Kram Nellie

2010-08-19 @ 21:20:06
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0