...

Somnade i mammas famn i soffan inatt.
Mamma o pappa e bäst.
Vilka fantastiska vänner jag har, ni från igår....ni vet.
Ni är BÄST & ni betyder.
Vill verkligen NI ska veta d, NI BETYDER <33


Det som gör ondast just nu

Är ett namn, de är du

Jag gav dig ALLT

& du avsluta allting hårt & kallt

Jag har aldrig vart så ledsen i hela mitt liv

Nu går jag med tunga kliv

Skitsamma om man e gammal eller liten

Det gör SAMMA ont när man blir sviken

Jag har ett hjärta & litade på dig

Men du slet sönder d & trampade på mig

Som ja mår nu vill ingen göra

DITT namn vill jag ALDRIG mer höra

Kommer ALDRIG förlåta dig för det du gjort

För d vi hade var jävligt stort

Idag är en helt ny dag för mig

MITT LIV UTAN DIG




/ nellie b

Kommentarer
Postat av: nellie k

gumma..du vet vad jag har sagt <3

2010-08-27 @ 07:23:57
URL: http://nneehhlls.blogg.se/
Postat av: REBECKASJÖBERG'

är de Adam ? :(

Finns för dig, sötan! ♥

2010-08-27 @ 13:31:28
URL: http://rebeckassjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0