GÄST BLOGGNING & LIITE ANNAT!!!!!

Sååå nu har en da till gått i mitt Nellish liv.
Va har hänt då??
Vart me Adam heeeeel a dan ensamma hos mej...hehe!!
Sen kom mamma o hämta oss o drog vi te stallet.

Gick en promenad me Gevalia, ska rida henne ordentligt imon.



Dagens me:

dagens klädsel:jeans, tröjja & linne
dagens sms: gööduuuuu
dagens svar: d du ;-)
dagens måste ha: ******
dagens längtan:******
dagens bus:.....hehe ;-)
dagens detta skiter jag i: men palla
dagens hemlis: vet adamiiish baara......



IDAG HAR DET VART BESÖKSREKORD PÅ BLOGGISH, FASTÄN JA SLARVAT SÅ ME O BLOGGAT :O !!

MEN TAAAAACK SÅÅÅ MYCKKEEEET, SKA SKÄRPA MEJ!!!!   <3333333

satt faktiskt i helgen & va sugen på att trycka på
ta bort blogg grejjen.......tänkte typ..har inget o skriva om jue......ingen fantasi,men sjutton asså...ja ska blogga på@@@@vet jue att ni läser så då måste ja skriva!!!!!!! 

ELLER HUUUUUUUUUR ???????

NELLI JUST NU:

msn: offline hehehe
sms: japp fick 2 nyss
tv: nepp
tänker på: d du;-)
vill: att ****** ska komma
äter: cornflakes
ska: kolla på andra avenyn

Asså vill jue skrik ut va de e som e på gång...vissa vet,ryktet går.
Men hoppas snart ja kan säga allt & lägga ut bilder.
Men allt måste gå i lås först..a ni fattar<333

Guuuud va ja e liite busig idag, sikken spänst!
Hehehehehe vissa fattar min humor här vissa inte...;-)


SÅ VAR DET DAGS IGEN!

EN GÄSTBLOGGARE PÅ

MIN BLOGGISH!!!

JAG BAD EN PERSON

GÄSTBLOGGA, HAN SA:

MEN VA SKA JA SKRIVA

DÅ??

SKRIV VA DU VILL, NÅT

KUL, ÖVER 1000 PERS

LÄSER DET JUE!!

SÅ NU KOMMER ADAM LARSSON`S GÄST BLOGGNING PÅ MIN

BLOGGISH....HÅLL I ER.....DET ÄR ETT LÅÅÅÅNGT INLÄGG:


nellie ee TOP CLASS!!!!!!!!!!!!! / adam larsson


/ NELLIE BERNTSSON, KLART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0