Ida är det STORA dan!!!

Mår lika bra fortfarande!!! Yeeeeeeesssssss!!!   :)

Just d ja..på lördag var ju tävlingen på Tjörn!!
Tack fö ni påminnde mej;-)
Ibland är d lite snurrigt!!!!   hihihii <33333

IDAG ÄR DET 2 STORA SAKER SOM HÄNDER!!!
En sak är jue den där hemliga, som kommer göra mig lyckligast i världen!!
Imon hoppas ja kunna berätta eller kanske ikväll....hihihi;-)

       L    Y   C   K   A     !    !

De andra är jue att älskling fyller år idag!!!
Grattis bby love, du. Hoppas du e nöjd me alla fina presenter du fått!!
Att du får en mywsig dag.....hihi!!
Vi firar ju imon, hemma hos mig!!!!    ;-)

      G    R   A   T   T   I   S  !    !


1 a bilden hemma hos mig...hihi aaaw söööötish


hihihi........kul hade vi!!!!


......hoppsan.....;-)

5 MÅNADER SENARE  <3333333333333


......AAAW...lika kära!!!!!


.............<333333333.............

 1 2 3 4 5 6.............;-)






Så grattis igen älskling Adamish Larssonish!!!!

Känner 2 personer. 1 kille & 1 tjej. Tjejjen e as kär i killen. Killen venne va han vill.......asså vet att båda 2 läser detta!!
Våga chansa nu....ni kommer passa as bra ihop. Ni kommer få det bäst tilsammans - lita på mej. Ja känner båda 2 lika bra!!
Båda e lugna & underbara på sitt sätt.....så ni kommer få det TOP CLASS.....<33333
Ibland måste man chansa litte.....kom igen nu!!!



ojojojjo...hur hamna denna bilden på min blogg?????   ;-)
INGET KOOOONSTIIIGT AAAAALLLLS, HEEEELT SOOOOM VAAAAAAAAAANLIIIIIIGT!!!!

Men ja veeet, ja e knäpp....hihihi!!!



Ikväll ska ja lägga mig tidigt - för det snabbare skall bli onsdag!!
Då åker ja & Adam hem efter skolan själva & chillar!!!   <33
Sen på kvällen, hoppas jag att vi kan göra den där grejjen som e så hemlig...hihihi LÄÄÄNGTAR SOM F*N !!!!!!
Ska jue rida Gevalia med såklart. Rider nog ut i skogen!!

me,Nellie

Längtar till 7-8 maj med.....då äre myws på HÖG nivå!!!!

Guuuud va ja längtar till massa saker nu kom ja på!! Men de ela okey att ha roliga saker framåt som man längtar efter!! Eller???

INGET KOONSTIIIGT AAAALLLS, HEEELT SOOM VAAANLIGT!!

ASSÅ KOLLA DENNA, BÄÄÄÄÄÄST !!!!!!!!!!!





LILLA NELLIE..........:









SAMMA NELLIE, SAMMA JAG, SAMMA TANKAR, SAMMA KÄNSLOR





HAHA, LÄGGER UT DESSA GAMLA BILDER.......1 ÅR GAMLA IDAG

KÄNNER NOOOOT IGEN MIG JUEEE







HAHAHAHAHAH........

/ NELLIE, KLART


Kommentarer
Postat av: N E L L I E K

LOVE U <3

2010-04-27 @ 16:32:05
URL: http://kompisarbetyder.blogg.se/
Postat av: Ngn?

Va heter anton östlund på msn???:S

2010-04-27 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0