Tuffa brudar...killar @@

Ida är de synd om min kompis som jag tränar & tävlar ihop me.
Stackare...red igår & flög av så illa att hon bröt av axeln :(
Ja va inte me på träningen igår för papi e i danmark.
Tack o lov.....
Men stackars dig gumman........fan osså att d blev så :(

Så alla dumma som inte fattar hur tuff ridning är, nu ska ja föklara!!

Vi sitter på STORA tunga djur som alltid vill oss väl. Men iblan kan d hända saker som gör att d blir så här.
Ja vill hoppa, styr mot hindret & hästen kommer fel & kraschar.
Eller tvertom...hästen vill hoppa, men inte jag, vi kommer fel & pang!!
Hästar kan bli rädda.
Asså man TUGGAR grus i denna sporten. D kan ni få veta.
Det GÖR ONT ATT RAMLA AV, man gråter & borstar av sig & sitter upp igen.
Sista gången ja träna ramla jag av 2 gånger, rejält. Spräckte läppen & fick blå märken. Tårarna kom & ja kännde mej helt jävla värdelös. Stod där på marken...med hästen brevid mig. Det sved i läppen & tårarna kom....ont i ryggen & ont i hjärtat.
Ja kollade i Adams ögon, torkade tårarna & hoppa upp igen.
Tränaren kom med sina lugna ord & sa:
Nelli....du fixxar detta. KOm igen nu @@@
Sen släpper det... MAN flyger över 1 meter & vinden gör så att tårana torkar........

Men ni ska veta.....det är TUFFT att rida. Vi är tuffa tjejer som håller på med detta.......





Kolla noga på bilden,,,ingen stigbygel,,,,men kör på endå!!

......hoppsan......hoppa av liiiite tidit ja ;-)

ÄLSKLING <333333

DU HAR FÅTT MIG SKRATTA, GRÅTA, BLI ARG, BLI GLAD......GEVALIA JAG ÄLSKAR DIG......

* LÄNGTAR EFTER MIN NYA PONNY.....HIHII....OOOPS ;)

/ NELLIE BERNTSSON, KLART

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0