Tack fö d dåååå :(

Så orättviiiiiiist :(
Vaffö ska ja alltid va så jädra duktig för???
Vaffö kan inte ja få vara som alla andra?? Mina vänner som velar fram o tillbaka......ne inte ja inte.
Ja ska va så jädra dukkti. Får inte gö nåra mistag - inte Nellie inte.
Då jädrar ska man får ta en massa skit.   :(    :(
Inte rättvist.
Fösröket ALLTID va snäll mot allt & alla.
Hatar att såra nån - vet hur d känns att bli sårad. ;(
Men kan nååån förstå mej - nellie. Livet typ förändras.....varjje da.
Ja me....ja e trött på att va dukkti nu.

Va arg då om de får dej att må bättre.

Det får bara mig att må sämre. Jag orkar inte att gå runt & va arg.

Ja vill må bra, va me vänner som diggar mig fö den ja e.

ALLA mina fel som ja har & alla mina rätt som ja oxå har <3<3

Du sa d själv te mig: ingen e perfekt....bra...inte ja heller@

Ida ska ja va me älskling Tilde. Fan bäääst e hon.

Vi har massa att prata om idà. Läängtar efter henne jämt typ.

Hon är den tjej som ja e mest lik. Vi tycker typ samma om allt.

Räcker att vi kollar på varan så skrattar vi.....sen e hon galet vacker också. Fattar inte att hon e singel denna fina bruuuud<3<3

Tilde - ja älskar dig gumman - hoppas du vet d <3<3


Denna veckan e lugn som sjutton - bara massa ridning.

Ingen tävling nu förräns i maj. I lilla edet.

öva öva öva fram te de då <3<3<3<3<3

VISST IBLAND BLIRE INTE SOM MAN TÄNKT
NU ÄR SOLEN SÄNKT
ALLT KAN BLI KNAS
DRÖMMAR GÅR I KRAS
NU ÄR DU ELAK MOT MIG
MEN......TACK & HEJ  :(

 ME

NU SLÄPPER JA ALLT DÅLIGT & GÅR FRAMÅT!!

dagens nellie b:

dagens klädsel: jeans & puma tröjja
dagens humör: asså går inte & föklara :/
dagems sms: massa elaka tyvärr....
dagens svar: men.........
dagens diss: till..ja trök grejj typ
dagens hiss: Tilde älskl.... <3
dagens läs detta: jag ÄR NELLISH
dagens detta skiter ja i: att vara duktig



** EXAKT SÅ HÄR MÅR JAG IDAG, LYSSNA NOGA:
 








/ NELLISH, FÖR DET ÄR DEN JAG ÄR

Kommentarer
Postat av: Nellan

Du kan alltid prata med mig Nellie <3

finns alltid hoppas du vet om det !!

2010-04-19 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0