Nelzon hemma

Aaa så va man hemma igen då!!!

Började dagen me att vakna - alltid bra att vakna först;-)
Sen hoppa ja in i duschen & fixxa mej klart!
Vi drog to stenungsund & hämta älskling sen drog vi te stallet!!
Där träffa vi söta Inez som red ännu sötare Iriz :)
Fixxa lite i stallet & lät Gevalia stå utan täcke....asså hon blev såå glad, bara kuta runt i hagen & rulla sig.
Aaaaw söta ponny - Våren e här gumzi!!!

Sen åkte vi hem & käka & chilla lite på mitt rum jag & Adam<3
cho!!

Sen skulle vi öva på modevisningen som e på fredag, så alla samlades på Träningskliniken i skärhamn.
Så övi vi i 2 timmar typ. Fan va grymma vi e nu asså.......
Har film på första gången vi övar!!!
Men...trök att lägga uy den så ni får se innan - roligare att se den sen när vi gjort klart allt!!   ELLER?????? VILL NI HA DEN???

CHO!
DENNA VEKKAN KOMMER VA FUULLT UPP KAN JA SÄGA!!

* MÅNDAG - RIDA
* TISD - TRÄNA - FOTAS FÖ SJÖBARN
* ONSD - RIDA UT, FOTAS FÖR SJÖBARN
* TORS - ÖVA MODEVISNING, PROVA UT KLÄDERNA
* FRED - RIDA - MODEVISNING
* LÖRD -TÄVLA SVELAND
* SÖND SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA
<3

KUL ATT TRÄFFA ALLA SÖTA KOMPISAR IDÀ!!
TILDE: ALLTID UNDERBAR
INEZ & DOS: SYSTRAR TYP <3<3
ALEX: MY BEST FRIEND EVER <3<3<<3<3<3
NELLAN: GO & GLA
MACKAN: SNÄLL
EMIL: SNÄLLISH HAN ME
ADDE: <3<3<3 VET DU <3<3<3

DROG TE STALLET EN GÅNG TILL SEN, SÅ GICK JAG EN PROMENAD MED GEVALIA. IN I SKOGEN TYP EN MYSIG RUNDA. SEN FICK HON TÄCKE PÅ SIG & GO KVÄLLSMAT!!!!


AAAW NU E VINTERN ÖVER SÖTISH!!!!!!

LÄGGER UPP DESSA...FÖR JA VILL HA BRA MINNEN NU!!














& måste ladda mig med positiva saker nu mellan mig & gevalia.





& denna som får mig på gott humör!



Nu ska ja kolla tv liiiittegrannna!!!!
Lyssna på musik klart.
Msn - njae...venne - kanske
Skicka sms  - japp d ska jag!!!
Äta - nepp itte hungrig
Vänta på - pappa
Undra över - typ ehh hallå???
Gilla - Bernard såklart!!
Digga - musiken
Älska - en person som f*n
Hata - neee skiter i d ;-)

so long, jag har ingen kalsong!!!!!

/ NELLIE BERNTSOOOOOOOOOON!!!


Kommentarer
Postat av: sofie<3

om du vill kan du ju lägga ut dom filmerna på modevisningen typ efter fredag för jag tror inte ja kan komma och jag ville så gärna se när ni går<33

2010-04-11 @ 18:35:59
Postat av: Felicia Björklund

Diggar verkligen din tröja!!!



O håller me Sofie :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-04-11 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0