Andas

Åkte iväg igår med Gevalia för att komma bort från hemma.
Att jag nästan har vart rädd för att hoppa nu på ett tag efter sååå många misslyckanden :(
Kännde att vi måste lixom komma iväg, precis som på tävling fast träning.
Gevalia va såklart busig i början...men hon kännde att jag va nervös...det sitter lixxom i.
Att ja styr undan henne, för att ja inte vill misslyckas.
Men i slutet så fixxade vi det & flög igen över hindrena.
Duktig Ponny & Duktig mig själv <3<3




Sköööönt att det släppt nu. Har massa ja måste öva på det vet ja. Men som pappa sa: Fixar du dina saker Nellie, så lovar jag dig att Gevalia sköter sitt;-)



Idag ska jag vara med ALEX & TILDE.
Vi ska ha as kul som vanligt, kommer ta massa kort & nåra roliga filmer såklart!!!

HÄR KOMMER 2 ST FRÅN HEMVÄGEN IGÅR FRÅN MIN TRÄNING. INEZ FILMAR MIG, jag pratar om Bäääärtmaaaaan....hahah
Trött & knäpp som vanligt e jag jue:



Men nu måste ja hoppa in i duschen för ja ska träffa Tilde & Alex sen.
Men håll koll om ni ser Bärtmaaàn nånstans. Inte Batman utan Bärtmaaàn....hahahaha;-)

Måste ju bara lägga ut låten igen jue.....kan den näästan utantill nu.
Ett ord: BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!! @@@
FINNS INGEN BÄTTRE LÅT JUST NUUU JUE






/NELLIE BERNTSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0