amen tjeeeennna på er!!!

Shiiit va snurr det har vart denna veckan asså.
Önskar att denna vecka typ aldrig kommer tillbaka.
Att alla ska få må bra igen & inte vara lessna :(
Hatar när nån e lessen, speciellt över mej ;(
Ja e världens snällaste lixom - inte nån som gillar att såra nån.

As nice väder ida jueeeee  - sooool - men kallt.
Göttish i skolan - men hatar gympa @@@@@

Älskar dig så gumman, kan vi inte kämpa nu <3



Idà ska ja rida i paddocken, så hon får jobba lite.
Vi har ridit ut en massa nu  i skogen, så hon börjar bli liite busig & stark. Men ida ska du får jobba din lilla surtant ;-)

5 månader imon älsk..


 <3

 <3

 

Har ni kännt såhär.......

Man kan inte föklara me ord va det är just den personen gör, som får dig att bli svag.
Att det är det sista du tänker på innan du somnar & det första när du vaknar.
Räcker med en blick från den personen, så blir du knäsvag.
När den tar på dig, så känner du helt lugn.

Så känner jag fö dig älskling <3

Jag är så otroligt förälskad i dig. Vet inte vad det är, men jag kan inte vara utan dig & din kärlek.
Kan inte föklara för andra, för har inget svar på det.....
I don`t give a fuck if it`s wrong or right

5 Underbara månader idag älskling, som har innehållit:
skratt, tårar, bus, kärlek, bråk, massa underbara sms, msn, hemligheter, bio, shoppat, ridit, sovit över, myst, ännu mera kärlek, ännu mera tårar....

Du är så otroligt viktig för mig älskling, du är min bästa vän <3<3

Jag är galet förälskad i dig, tack för att du e du <333333


/ NELLISH <3


 <3

 <3

AAAAWSIIIII VA GULLIGT D BLEV NURÅ ;-)



/ NELLIE BERNTSSON, KLART !!!


Kommentarer
Postat av: Felicia :DD

Så jävla söööööta e nie!!! <33333

2010-04-22 @ 15:10:36
URL: http://feliciabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0