Natti allihopa....




LOVE U

Kommentarer
Postat av: LisaLundberg - Fotograf - Hästgalen

Nellie här kommer massa sanna ord.

just den dagen jag började läsa din blogg, började ett bättre liv för mig.

jag började tro på mig mer än förut och jag var inte lika feg som förut.

men ändå var jag 1 år äldre än dig.

du gjorde mitt liv den dagen jag började läsa den och det gör du fortfarande.

om jag är deppig går jag in på din blogg & lyssnar på S&M och då får jag världens kick. Bara att få läsa din blogg gör mycket i mitt liv.

DET ÄR SANT!

jag vet nu hur du är som person, genom din blogg.

Men man kan inte tro att man kan lära känna en person genom en skärm, men det fan fel. Det kan man jag lärde känna dig som person genom denna skärm.

så nu vet jag att du är snäll, charmig, ödmjuk, sårbar och sjukt mycket mer.

Det som var meningen med detta var att visa att du gör min dag, varje dag.

och du är verkligen min förebild.

och det är en viktig sak som du måste veta att folk tror på dig, så tappa aldrig tråden.

(tråden - fortsätt alltid med det du gör nu, sluta aldrig tro på dig!)

2011-03-30 @ 21:03:17
URL: http://fotoliiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0