Idag

Många frågor ida - inga svar.......

Jag är Nellie, sprallig, galen, glad, gilla mig för den ja e - eller låt mig va <3<3<3<3

Kommer aldrig ändra mig för nån annan - never

Alla mina vänner ni vet vilka ni e - jag gör allt för er - d vet ni!

SVIK MIG INTE NU, DÅ JAG BEHÖVER ER MEST <3<3<3<3<3

Asså d blir inte alltid som man tänkt sig - eller???

BABY U TOUCH MY SOUL........<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

http://www.youtube.com/watch?v=0BbTJjRRGs0


IMON BLIRE MYYYS & SOFT ME KOMPISAR.

HOPPTRÄNING SEN SOM DOM SKA KOLLA PÅ - KUUUUUUL!!!!!!!!!!!!

HOPPAS JAG SITTERKVAR DÅ;-) ANNARS FÅR NI SKRATTA HA HA HA HA

 

/ NELLIE 


Kommentarer
Postat av: Nellan

Nellie jag sviker dig aldrig i hela mitt liv<3

2009-11-24 @ 20:32:06
Postat av: sofie<3

sviker dig aldrig<3

2009-11-25 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0