Bilder som betyder mycket.....

Nu kommer det bilder som betyder mycket för mig ...........


Jag & Gevalia när vi flyger ihop.Kom 2:a i Askim där....



Jag & min älskling, kom 2:a i min 1:a LB



En av mina 1:a modell jobb för avenue...pirrigt men kul!!



En rolig dag va detta.....blev många fina bilder <3<3


My best friend in the world.......alex i love u <3



VÄNNER & EN UR MYSIG KVÄLL.......



JAG VAR SÅ LYCKLIG DEN DAGEN......



En av dom snällaste människorna i världen -- gustav J


Älskar kortet bara......blev en rolig kväll.....;-)



Kul dag - sloooow jaaaaam




var as ledsen när detta kortet togs......men, men


* lägger ut mer bilder sen igen.......finns massa mer <3

/ nellie


Kommentarer
Postat av: lisa

okej men va söt du eh!

2009-11-26 @ 17:16:44
URL: http://lolisososa.blogg.se/
Postat av: Nellan

Älskar dig Nellie<3<3

2009-11-26 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0