Seeent idag....

Idag va soft.....gott!!
Va i stallet & red Gevalia. Känner mig sjukt taggad att prestera bra på nästa tävling 27 december i Stenungsund. Hejjar ni på oss då eller????

Tränade lite i manegen, Camilla va där me fina Rolle & Linn red min dröm Ponny DENNIS!!!!!

Va hemma sent, så nu e det nana som gäller.
Loggade snabbt in på BDB, 48 kommenetarde bilder.

Tack sötisar.....hade typ bilder från juni som var kommenterade........går ni så långt tillbaka & kollar på massa bilder??
HA,ha,ha.......då ska ni få en bild här då.
Bland dom första ja la ut på bdb!!!!


Bilden e tagen i mars - 2009. Asså...hur f*n såg man ut då??? hahahaha


Tack & lov att man blivit lite annolunda eller........




Hoppas ni vet att jag skriver för er.Bara för er.Vill att ni ska lära känna mig & jag vill vara din äkta vän. Sov så gott så ses vi imon......

.......älskar dig bby <3<3<3

Kanske bloggar sent imon........älskling e med mig hem från skolan & ni vet ju sen innan vad som gäller.........;-)


........Ssssscccchhhhhhhhhh S T Ö R  E J, ÄR MED  Ä L S K L I N G <3<3<3<3





måååste nana nu.....mamma dödar mig om hon visste att ja blogga nu;-)


/ Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0